hit
counter

sediul issaevents issamariage

salon rochii de mireasa issamariage valcea

 

Daca ati ajuns aici, nu vrem sa va plictisim spunand cuvinte mari despre noi, nu vrem sa povestim cat de mult iubim florile si cata pasiune punem in fiecare eveniment organizat. In portofoliul nostru de evenimente puteti sa va dati seama cine suntem si ce putem face pentru evenimentul dumneavoastra in asa fel incat evenimentul organizat sa fie unul unic, un eveniment care sa scoata in evidenta ziua nuntii. Am realizat transformari de locatii, transformari pe care altii le credeau imposibile. Detinem cel mai mare salon cu rochii de mireasa din Jud. Valcea. Toate evenimentele prezentate in acest site este realizate 100% de noi, nu folosim poze preluate din afara...etc. Echipele noastre realizeaza tot, de la aranjamente florale pana la meniurile si numerele de masa. O sa punctam mai jos cateva detalii despre noi.

 

Cateva detalii despre noi.

  • IssaMariage a fost fondata in anul 2007.
  • Echipa noastra este condusa de Luiza Sasu, wedding planner.
  • Detinem cel mai mare salon cu rochii de mireasa din Judetul Valcea.
  • Depozitul central si sediul nostru principal sunt situate in Rm.Valcea.
  • Toate materiale, decorurile, sfesnicele...etc sunt ale noastre, nu lucram cu produse inchiriate de la altii.
  • Furnizam totusi prin colaborari numai accesorii de mobilier...mese, scaune chiavari, canapele...etc.
  • Dispunem de logistica proprie, dubite personalizate, masini pentru interventii rapide in timpul evenimentelor marca Smart.
  • Materialele si accesoriile sunt importate direct din afara tarii, in acest fel furnizam accesorii si decoratiuni unice.
  • Dispunem tipografii digitale si de echipamente profesionale pentru finisarea meniurilor si numerelor de masa realizate.
  • Depozitam si lucram florile in camere speciale, figorifice si cu temperatura controlata.
  • Folosim pentru flori numai accesorii, bureti si solutii OASIS Germania, pentru a mentine un nivel de calitate superior.
  • Florile sunt importate de noi direct din Olanda.

 

Unde organizam evenimente?

  • Ne deplasam limita a 200km fata de Rm.Valcea. (Bucuresti, Ploiesti, Pitesti, Targoviste, Gaiesti, Tg,Jiu, Slatina, Dragasani, Craiova, Sibiu...etc)
  • Au fost facute si unele exceptii privind organizarea in locatii mai indepartate fata de sediul nostru, dar se discuta in furntie de disponibilitate.
  • Organizam evenimente in orice fel de locatie sau cort destinate evenimentelor.

 

Ce fel de evenimente organizam?

  • Evenimente personale - nunti, botezuri, cununii civile, aniversari, majorate...etc
  • Evenimente corporate - prezentari, lansari produse, spectacole...etc
  • Furnizam toata gama de accesorii (fete de masa, huse de scaun, servete, vaze, sfesnice, aranjamente florale, accesorii intrare)

 

Cat costa un eveniment?

  • Fiecare eveniment este unic, aranjamentele florale pot sa difere, numarul de persoane este diferit...etc, deci, preturile se calculeaza individual.
  • Nu avem un numar minim de persoane sau o suma minima pentru care lucram, totul se discuta exact pentru evenimentul dvs.
  • O oferta de pret se poate genera online direct pe site. Faceti click AICI si urmati pasii, dureaza numai cateva minute.